fbpx

WordPress dagang Tips untuk Menarik lalu Lintas yang Menukarkan – WPExplorer

Mewujudkan dagang laman web di WordPress semakin terutama popular dan nombor membuktikannya: WooCommerce telah mencapai pasar saham 22% dalam 2019, kedudukan seperti penyelesaian yang paling popular di kalangan atas satu juta laman di Internet.

Itulah mengapa WordPress telah bekerja pada menjadikannya lebih mudah untuk e-laman web yang akan berfungsi dan berjaya pada platform. Jika anda memiliki sebuah kedai, anda tahu bagaimana mengecewakan ia boleh mempunyai rendah jualan. Terutama apabila anda mempunyai baik jumlah lalu lintas. Ini mungkin terjadi karena lalu lintas anda membawa adalah berkualiti rendah, atau karena anda perlu untuk terus bekerja pada mengoptimalkan kedai anda.

Dalam artikel ini, kita akan review WordPress dagang plugin yang membantu set up menakjubkan kedai online, dan beberapa tips anda dapat memohon untuk menarik lalu lintas yang benar-benar menukarkan menjadi jualan.

1. Merancang Online Pengiklanan Strategi

Membayar untuk iklan tak menjamin anda akan membawa bermutu tinggi lalu lintas untuk anda menyimpan yang akan menukar. Ini digunakan untuk media sosial iklan dan Google iklan. Lalu lintas yang kau bawa melalui iklan dibayar tidak semestinya ada yang tinggi kadar penukaran, tetapi sampai tinggi kadar penukaran dengan cara ini tergantung pada bagaimana anda iklan yang dicipta dan optima.

Bagaimanapun, iklan adalah salah satu yang paling berjaya cara untuk mencapai jumlah yang besar pelanggan sasaran mudah dan cepat. Hanya untuk anda punya ide, Google telah lebih dari 100 milyar carian bulanan, bayangkan semua orang yang anda bisa mencapai dan kemungkinan pelanggan melihat dan mengklik iklan anda. Facebook telah jutaan pengguna di seluruh dunia anda boleh menunjukkan iklan untuk juga.

WordPress boleh membantu anda membuat iklan untuk produk dan perkhidmatan dengan beberapa plug in mereka: Jika anda mahu paparan produk anda di Google tetapi tidak memiliki cukup waktu untuk mewujudkan semua iklan anda, banner atau mengkonfigurasi penawaran anda strategi, ada plugin seperti WooCommerce Pandai Iklan Google yang secara automatik akan membuat dan menetapkan anda Google Iklan untuk bebas dalam 5 langkah mudah:

Setelah menyelesaikan langkah ini, pasangkan akan benar-benar dikonfigurasi dan anda Iklan Google akan diwujudkan dalam empat hari buruh! Setelah iklan anda dibuat, anda akan memiliki akses untuk anda sendiri dashboard dari mana anda akan dapat untuk mengawal segala-galanya.

plugin Lain seperti Facebook untuk WooCommerce menghubungkan anda web dengan Facebook. Itu pasangkan bekerja dengan membuat sebuah kedai di Facebook page, membolehkan kau untuk menjalankan dinamik iklan di platform. Pilihan iklan untuk WordPress dan WooCommerce kedai-kedai yang tidak berkesudahan, anda hanya perlu mencari cara yang paling sesuai dengan keperluan anda.

2. Penyelamat Hilang Pelanggan

Walaupun sebab mereka terpaksa meninggalkan gedung tanpa benar-benar membuat pembelian, anda perlu rancangan untuk membawa mereka kembali. Ada beberapa cara anda boleh melakukan ini:

3. Buat Sendiri Online Masyarakat

Mewujudkan masyarakat sekitar jenama anda adalah penting untuk pertumbuhan laman web anda dan menarik lebih ramai orang untuk itu. Untuk melakukannya, ia adalah sangat penting untuk membuat alam kedua-dua di laman web anda dan akaun media sosial yang berkaitan dengan itu.

langkah pertama adalah untuk membuat blog anda sendiri. Menulis siaran tentang dan, klien perlu anda menutup, dan topik sekitar gaya hidup anda sasaran. Fokus pada apa yang mereka semua mempunyai persamaan, dan membuat pembaca merasa seperti seorang bagian dari jenama anda. Setelah yang mereka lakukan, mereka juga akan lebih cenderung untuk berkongsi artikel anda – membantu anda tumbuh gratis. H&M Majalah adalah contoh yang baik bagaimana untuk bergabung kedai e-dagang dengan pelanggan khusus blog. Jika anda melihat, blog mereka meliputi fesyen, kecantikan dan budaya rujukan konsisten dengan produk semasa mereka dan menawarkan mereka jenama.

Kandungan generasi adalah super berguna untuk meningkatkan anda SEO strategi juga. Ia menciptakan lebih banyak peluang untuk laman web anda muncul dalam keputusan Google ketika orang-orang mencari kata-kata berkaitan. Ada banyak cara untuk memperbaiki anda WooCommerce SEO, tapi ini tempat terbaik untuk mula adalah dengan baik SEO pasangkan. Meskipun anda mungkin mendengar itu sebelumnya, Yoast adalah salah satu yang terbaik pilihan untuk apa-apa WordPress tapak berkuasa. Termasuk WooCommerce kedai. Terbina di pilihan akan membantu anda merancang posting anda sebelum anda menerbitkan mereka di blog anda. Meningkatkan kemungkinan mereka akan mulai ranking mencari keputusan.

langkah kedua adalah berkongsi semua kandungan anda di media sosial untuk meraih pelanggan sebanyak mungkin. Ini akan membantu anda membawa segar lalu lintas untuk anda laman web. Yang bisa di hidupkan membawa kepada pelanggan yang berpotensi mengemudi kedai anda, jika anda cukup meyakinkan!

Anda boleh juga menggunakan media sosial untuk menjaga kandungan anda hijau dan bahkan memulihkan catatan lama. Ada yang khusus WordPress pasangkan untuk ini: Memulihkan Lama Pos – Pos Auto ke Media Sosial. Ini pasangkan secara automatik saham jawatan lama anda dan mendorong lebih banyak lalu lintas untuk mereka dari jaringan sosial. Itu membantu anda mempromosikan anda kandungan. Anda akan dapat memilih antara masa catatan, jumlah kiriman untuk berkongsi, dan anda termasuk sekarang dan pautan balik. Ia bersepadu dengan Analisis Google jadi anda boleh menjejaki semuanya dan juga cocok dengan URL Pemendek.

media Sosial adalah bukan hanya penting untuk berkongsi artikel anda. Ia juga di mana anda mempunyai peluang untuk berinteraksi dengan penonton, melibatkan mereka dan menerima maklum balas. Ini adalah di mana sihir yang terjadi, di mana anda mempunyai peluang untuk pergi virus dan mimpi yang besar. Ia adalah penting untuk betul berhubungan dengan jaringan sosial. Paling tema termasuk built-in pilihan media sosial. Tetapi jika anda tidak, ada banyak media sosial WordPress kandungan pendidikan terbaik untuk memilih dari.

4. Bekerjasama dengan mereka yang Berpengaruh di Sektor Anda

Anda sentiasa boleh bekerjasama dengan perusahaan lain atau individu pada media sosial, blog atau halaman web yang lain. Bekerjasama dengan orang lain dalam industri anda atau khusus terbukti cara untuk meningkatkan lalu lintas yang relevan. Sejak kau penyasaran orang-orang yang berminat dalam produk yang sama atau perkhidmatan, atau yang mempunyai gaya hidup tertentu produk atau perkhidmatan sepadan dengan, lalu lintas adalah lebih mungkin untuk menukar.

salah Satu cara yang paling popular bekerjasama adalah posting tetamu. Ini adalah semula jadi cara untuk memperkenalkan diri anda dan perniagaan anda kepada penonton baru. Bertukar-tukar dengan yang lain pengaruh dan syarikat media sosial atau blog tidak hanya baik untuk SEO, tetapi juga untuk percaya generasi.

Kita adalah haiwan sosial, kami ingin tahu tentang pengalaman orang lain apabila membuat keputusan kita sendiri. Ini adalah dipanggil bukti sosial. Jika orang-orang melihat bahwa pengaruh lain atau komuniti mereka milik untuk dan percaya mengesyorkan anda, mereka akan lebih cenderung untuk juga tempat mereka percaya di dalam kamu. Hampir 63% pengguna menunjukkan mereka lebih cenderung untuk membeli dari tapak jika ia mempunyai rating produk dan ulasan. Ini peratusan yang tinggi apabila kajian dibuat oleh pengaruh atau pakar dalam khusus.

Karena kehadiran mereka di media sosial, pengaruh terlihat seperti selebriti dalam khusus. Orang-orang akan sering mengaitkan positif sifat-sifat yang mereka lihat dalam pengaruh untuk produk dia atau dia menggalakkan. Itu mengapa setelah jenama duta besar pada media sosial bisa menjadi ide yang baik untuk perniagaan anda. Jika pengaruh menggunakan produk pada media sosial mereka gambar, bios, sekarang dan penerangan ini bisa mempunyai kesan yang besar di jenama bukti sosial. Mengambil kira itu media sosial duta tidak perlu menjadi seorang media sosial pengaruh. Mereka juga bisa menjadi seorang pakar industri atau bersemangat pelanggan. Semua tuduhan!

Terdapat banyak tips tentang bagaimana untuk membawa lalu lintas yang relevan untuk anda kedai yang tertumpu pada WordPress SEO amalan terbaik. Dalam artikel ini, kita ingin menunjukkan kepada anda taktik yang bukan hanya berkaitan SEO. Tapi itu juga mempunyai potensi yang besar untuk membantu anda memperbaiki anda kedai prestasi. Kami berharap ia membantu anda! Apa kita lewatkan sesuatu? Apa yang anda lakukan untuk menarik high quality pengunjung untuk anda web?

Translate »