fbpx

6 Dagang Tips Untuk Pemula

dunia dagang adalah dunia yang besar, cenderung untuk tetap perubahan. Dengan begitu banyak penjual dan pelanggan, trend baru muncul hampir setiap tahun. Jika anda ingin menjadi salah satu langkah di depan semua orang lain, anda perlu untuk mengetahui seberapa banyak yang anda boleh tentang orang-orang trend.

Yang adalah satu-satunya cara untuk berdiri keluar dan mengalahkan anda pertandingan. Ketika anda melakukan hal-hal seperti orang lain, kau tidak lebih baik dari pesaing anda. Dan itu tidak akan membawa anda pertumbuhan dan kejayaan.

Jadi, bukannya berikut orang lain dan melakukan apa yang mereka lakukan, pergi satu langkah lagi. Dalam catatan ini, kau punya kesempatan untuk belajar lebih banyak tentang beberapa yang kurang dikenali tips yang dapat membantu anda mendapatkan satu di tepi ini sengit dagang permainan.

Jangan takut untuk mencuba

Bereksperimen sering disukai. Ketika anda membaca tentang dagang strategi pemasaran, anda akan jarang datang di bereksperimen. Tidak ada kejutan, tidak banyak orang percaya ini berfungsi, dan terutama karena mereka tidak cukup berani untuk melakukannya.

Jadi, apa artinya untuk bereksperimen, dalam keadaan seperti ini? Sebagai permulaan, kau tidak boleh takut membuat pelbagai iklan untuk produk yang berbeza anda menawarkan. Anda juga boleh menguji pelbagai salinan, format, dan gambar.

Memukul home run dengan iklan membawa lebih banyak orang ke dalam toko anda dan mendorong jualan. Apa yang lebih, ketika anda membuat menguntungkan iklan, anda akan dapat untuk mulai bereksperimen dengan aspek lain dari website anda.

banyak perniagaan pemilik fokus pada memperbaiki mereka web pertama. Bagaimanapun, kau tidak boleh tahu bagaimana pelanggan akan bertindak balas dengan ciri-ciri yang berbeza jika anda tidak mempunyai apa-apa pelanggan lagi.

tidak menganggap hal-hal tentang mereka. Sebaliknya, eksperimen, cobalah berbagai pendekatan, dan lihat apa yang terbaik akan bergema dengan anda penonton.

Memulai bangunan penonton anda secepat mungkin

Walaupun banyak pemasaran tidak menyarankan bangunan anda di saluran satu hari, mereka hanya tidak mungkin benar. Anda harus mulai membangun keluar penonton dengan seberapa segera seperti yang anda telah membeli anda menyimpan nama domain.

misalnya, anda bisa mulai dengan catatan di media sosial dengan tujuan untuk tumbuh peminat. Ini tidak bermakna bahawa anda harus bertujuan untuk segera menjual di Facebook atau Instagram. Tapi, anda harus melakukan yang terbaik untuk tumbuh peminat jadi bahwa ketika anda melancarkan set pertama dari produk atau perkhidmatan, kau punya penonton sedia untuk membeli.

Oleh itu, sekali anda menetapkan kedai anda, mulai mengumpulkan alamat e-mel dan bangunan rujukan lalu lintas. Jika anda mulai berlatih dari satu hari, anda membuat peluang yang tinggi berkembang pangkalan pelanggan anda lebih cepat.

Apabila anda tempat anda fokus pada bangunan keluar media sosial anda, e-mel senarai, dan trafik rujukan, anda tidak perlu menghabiskan banyak pada iklan dalam jangka panjang. Ini cara, anda akan dapat untuk mempromosikan kandungan anda untuk penonton anda melalui saluran anda sendiri.

Melihat orang lain

Imej dari Pixabay

tidak Ada rasa malu dalam mencari untuk seseorang. Orang-orang melihat kepada orang lain karena mereka ingin untuk memperbaiki hal-hal dalam kehidupan mereka sendiri. Dalam hal ini, anda harus mencari satu berjaya dagang merek yang anda boleh mencari dan membuat perniagaan anda sukses besar.

Jika anda tidak suka idea memeriksa syarikat lain tindakan dan praktek, yang melihatnya sebagai semacam program mentor. Apabila anda mempunyai seorang guru, anda akan dapat untuk melakukan perkara yang betul lebih cepat dan itu tumbuh lebih cepat.

Anda mungkin tahu bahawa syarikat-syarikat yang paling tidak sabar-sabar untuk berkongsi mereka khusus, template iklan, program kesetiaan taktik, dan lain-lain dalaman khusus. Selepas semua, banyak orang-orang yang menerima ini penting keping nasihat biasanya berkongsi dengan lebih banyak orang, jadi itu semua jenis kehilangan titik.

Jadi, mencoba untuk menemukan sebuah merek dagang yang akan menjadi model. Sebagai contoh, jika anda ingin melakukan pekerjaan yang hebat apabila ia datang untuk merek, anda harus model bisnis anda selepas Dolar Mencukur Club. Atau, jika anda ingin membuat perkasa pasaran, anda harus melihat untuk Amazon.

Jangan menyalin mereka khusus atau gaya untuk berjaya, hanya mencari pola yang anda suka tentang mereka dan cuba untuk memohon mereka untuk perniagaan anda sendiri.

Mendapatkan maklum balas di kedai anda

Ia tidak kira jika anda masih muda jenama keluar sana atau kau sudah punya cukup beberapa tahun di bawah ikat pinggang, mencari balas di kedai anda adalah sesuatu yang anda harus mengutamakan.

Ia akan menjadi yang terbaik yang anda minta maklum balas secepat mungkin. Tetapi jika anda pertama hari-hari telah lama berlalu, itu bukan masalah sama ada.

Ketika mencari balas, jangan bicara usahawan lain di depan umum masyarakat. Isu ini yang anda akan mempunyai untuk berkongsi khusus dan produk-produk dengan pesaing anda. Dan, itu adalah sesuatu yang anda tidak lakukan untuk alasan yang jelas.

Walaupun ditubuhkan usahawan bisa memberikan wawasan hebat, kau seharusnya tidak bergantung pada individu-individu untuk balas. Mereka, akhirnya, pesaing anda. Jangan lupa itu.

Jadi, tak pernah mengungkap anda khusus untuk satu lagi pemilik perniagaan. Bukan, mencari kajian store di tempat-tempat lain (Tema sokongan, agensi terkenal, dan sebagainya).

Mendengar anda pelanggan, selalu!

Imej dari Pixabay

pelanggan Anda adalah nadi perniagaan anda. Mereka adalah orang-orang yang membeli produk anda, mengunjungi laman web anda, meninggalkan komen tentang bisnis anda, dan akhirnya menggalakkan anda jenama wujud. Itulah mengapa kau harus selalu mendengar mereka.

Untuk membina hubungan dengan pelanggan anda, anda perlu bersabar dan tulus, bahkan jika itu memerlukan anda untuk e-mel mereka secara individu. Jadi, misalnya, kau bisa secara manual email setiap pelanggan dan meminta mereka bagaimana mereka sedang menikmati produk mereka telah dibeli.

Juga, anda bisa meminta mereka jika ada jenis lain produk mereka ingin melihat anda di kedai. Atau, anda bisa meminta mereka untuk memberitahu anda apa yang topik blog mereka ingin membaca tentang.

Ini akan memberi mereka rasa penghargaan. Dengan melakukan hal-hal, anda menunjukkan rasa hormat dan membiarkan mereka telah mengatakan dalam bisnis, yang berarti bahwa anda menghargai pendapat mereka. Dan yang hanya boleh ada hasil yang positif.

Satu idea yang hebat akan menyimpan semua maklumat yang penting sekali pelanggan anda balas. Itu akan memberitahumu siapa mereka, apa yang mereka suka, dan bagaimana mungkin mereka untuk ulang pembelian. Hanya ingat untuk selamat menyimpan ini data sensitif.

Di samping itu, jangan biarkan diri anda menjadi mangsa cyber-kriminal. Cara yang baik untuk melindungi anda online usaha adalah untuk menggunakan yang baik SELAMAT. Tapi, sebelum anda pergi online dan membeli pertama yang palsu yang anda lihat, melakukan beberapa pencarian. Misalnya, mencari yang baik dan menyeluruh ulasan seperti ExpressVPN ulasan.

seperti Ini kajian akan memberitahu anda semua yang anda perlu tahu. Dan, anda akan tahu jika diberikan VPN akan bernilai anda pelaburan.

kenaikan jualan menawarkan

Jangan lupa untuk memasukkan kenaikan jualan menawarkan. Pernah.

Setelah kenaikan jualan menawarkan pada semua produk anda akan mencegah anda dari hilang pada jualan mudah. Pelanggan yang sudah ada kad kredit mereka keluar adalah lebih mudah untuk menjual lebih banyak produk untuk daripada mencoba untuk jual ke pelanggan baru.

Ini akan meningkatkan nilai pesanan purata anda dan anda akan membuat lebih banyak keuntungan setiap pelanggan dan membuat iklan anda menghabiskan lebih murah.

Sebagai contoh, anda bisa menyediakan upsells pada produk yang sama dan membuang dalam penghantaran percuma hadiah jika pelanggan membeli produk itu segera.

Ini adalah latihan yang besar jika anda ingin beberapa kenaikan jualan pembelian setiap hari. Setelah semua, ini adalah sesuatu yang dianggap sebagai syarat jika anda sedang mencari untuk menjadi lima angka sebulan kedai dalam masa yang singkat.

pos 6 Dagang Tips Untuk Pemula pertama muncul di Media Sosial Explorer.

Translate »