fbpx

Media Sosial Pemasaran & Perkhidmatan Pengurusan | Los Angeles | Orange County

Media Sosial Pemasaran

Semua pelanggan anda menggunakan beberapa bentuk rangkaian sosial. Facebook, Twitter,, LinkedIn, dan Google Plus rangkaian dipenuhi dengan orang-orang mencoba untuk mencari produk dan perkhidmatan yang mereka inginkan. Media sosial mengubah cara yang memulakan perniagaan dan mengekalkan hubungan dengan mereka pelanggan. Bagaimanapun, sosial yang sangat sensitif, dan reputasi anda yang dipertaruhkan. Satu salah bergerak dan kau bisa menghancurkan anda imej.

pasukan Kami mempunyai muslihat dan pengalaman anda perlu. Sejak setiap jaringan sosial adalah berbeza, kami telah diuji dan terbukti cara khusus untuk masing-masing. Pasukan kami telah menguasai sosial pemasaran di hampir selusin platform berbeda. Biarkan kami membantu anda melibatkan pengguna dalam rangkaian anda.

Ada pengikut? Tidak ada masalah. Kita tahu semua trik untuk membuat buzz, menghasilkan letupan peminat dan pengikut, dan menghubungkan anda dengan ribuan pelanggan yang layak. Kami membina komuniti online, meningkatkan dan menggalakkan anda merek, dan menghasilkan pelanggan baru.

Media Sosial boleh Diukur

Kita bisa membuktikannya. Tidak mendengar siapa pun yang memberitahu anda bahawa anda tidak boleh mengesan dan mengukur media sosial pemasaran inisiatif. Anda benar-benar tidak boleh. Kita melakukannya setiap hari. Suka, saham, mengesyorkan, undi, plus orang-orang, tweet, semula, pin dan semua bentuk pertunangan yang boleh diukur.

Pertunangan adalah mata media sosial. Tidak pertunangan, dan anda tidak akan mengubah orang-orang pengguna ke pelanggan. Berinteraksi dengan pengikut anda dalam cara yang tepat, dan anda menghidupkan mereka ke pembeli. Interaksi ini penting, karena mereka menentukan jenama anda personaliti dan menetapkan nada apa ‘bisa menjadi’ seumur hidup hubungan dengan seorang pelanggan atau pelanggan. Kami dapat membantu anda dengan ini interaksi, dan memastikan mereka menyebabkan perniagaan baru.

Kita panggil ini Sosial ROY – kembali pada interaksi. Dan ya, kita benar-benar mengesan ia.

Kita membuat media sosial strategi adat disesuaikan untuk bertemu anda pemasaran khusus yang diperlukan. Anda akan memiliki pasukan khusus media sosial pakar dengan melacak catatan terbukti mewujudkan dinamik online jenama dan menghasilkan jualan baru.

Perancangan & Strategi

Sama ada anda telah diberikan tugas menggunakan media sosial bajet, atau hanya perlu membantu merangka strategi untuk anda jenama atau projek, kami bisa membantu anda membuat strategi yang sesuai. Kami profesional dan kakitangan yang akan menilai anda membutuhkan, mencari kesempatan, maka kapal terperinci pelan bahawa apabila dilaksanakan, memanfaatkan kuasa media sosial dan memastikan kejayaan jangka panjang

Pelaksanaan garis Panduan

kau sudah menentukan apa yang anda ingin lakukan dengan media sosial, tetapi anda memerlukan bantuan dalam mengemudi yang rumit dan subjektif lanskap? Kita akan bekerja dengan anda untuk memastikan anda jenama integriti, mematuhi pelbagai medium, dan membantu anda melaksanakan menurut amalan terbaik untuk masa depan komunikasi dan pembangunan.

Perangkat Cadangan

Hanya seperti ada banyak seo alat-alat, bahkan ada lebih banyak alat-alat media sosial karena lebih besar penonton dan pecah membuka sumber perangkat teknologi. Mencari alat untuk mengesan peluang, prestasi, pengurusan dan lebih bisa menjadi menakutkan. Kita mungkin membuat cadangan berdasarkan sifat jenama anda inisiatif, sosial persekitaran anda mengambil bahagian dalam, dan anda bajet.

Media Sosial Audit

Kami menyediakan yang terperinci analisis anda web atau jenama kehadiran di jejaring sosial, dan pelan pelbagai cara untuk memperbaiki itu. Tidak setiap web telah kehadiran di MySpace atau Digg, oleh karena itu kita menyesuaikan analisis kami di sekitar berkaitan arus taktik dan niche peluang.

Kompetitif Analisis

Adalah pertandingan melakukan pekerjaan yang baik dengan blog, video, widgets, linkbait, atau membina komuniti? Kami akan memeriksa taktik mereka dan bakal penyedia layanan, dan mewujudkan tindakan isyarat yang akan menyediakan anda dengan maklum balas segera dimulai melaksanakan untuk mengawal anda online ruang.

Profil Sosial Pembangunan

perniagaan Anda memerlukan seorang profesional dan sesuai kehadiran khususnya jaringan sosial. Kita akan mengenal pasti penting masyarakat anda perlu mengambil bahagian dalam, dan menentukan di mana individu yang mengobrol tentang anda. Selain itu, kami membantu anda dalam mewujudkan dan mengurus anda sendiri profil media sosial dalam perintah untuk menarik lalu lintas dan memanfaatkan 2-percakapan.

Facebook Pemasaran

Kami menawarkan banyak jalan untuk membantu membangun dan melibatkan masyarakat di Facebook. Kita mulai dengan membuat Facebook Page (profil perniagaan) yang membantu untuk menarik peminat, buat pemilihan, menyiarkan acara dan membangunkan interaktif aplikasi untuk menggalakkan kipas penyertaan. Kemudian kita buat kandungan biasa untuk membina jenama anda dan menukar peminat ke pelanggan.

Twitter Pemasaran

Twitter telah mengubah cara yang pelanggan berkomunikasi dengan syarikat-syarikat di web. Mikro ini platform blog adalah cara yang kuat untuk mempromosikan tawaran baru dan peristiwa di masa sebenar. Kami menggunakannya untuk mengirim produk terbaru, untuk update pelanggan di semasa maklumat, atau hanya untuk membuat cadangan dan berkongsi maklumat kepentingan dengan pengikut. Kami Twitter pemasaran program membina pengikut anda asas, terlibat dengan pelanggan dan prospek, dan menggalakkan anda online.

Google Plus Pemasaran

Sejak peluncuran dalam jun 2011, Google telah menjadi yang paling cepat tumbuh jaringan sosial dalam sejarah modern. Google yang lebih daripada yang lain jaringan sosial. Ia adalah jembatan antara mencari dan media sosial. Ia akan berubah bagaimana orang-orang mencari perniagaan anda. Itulah mengapa Orange County SEO telah melancarkan pertama dan hanya program seumpamanya – bulanan Pemasaran Google Program yang membina di atas semua yang terbaik SEO dan media sosial strategi untuk membantu anda membuat petunjuk baru.

LinkedIn Pemasaran

Apakah anda tahu bahwa 65% dari syarikat telah digunakan LinkedIn untuk meningkatkan penjualan? Itu karena LinkedIn adalah sumber yang menakjubkan yang membolehkan anda tumbuh rangkaian anda dan mewujudkan diri anda sebagai pemimpin industri.

Dalam perniagaan, bergantung pada jaringan sosial adalah hal terbaik yang dapat anda lakukan ketika membuat keputusan. Apabila ia datang ke Internet, hubungan perniagaan masih kira. Kami membantu anda online kehadiran di dalam dan boleh dipercayai. Kami membantu anda membuat peluang perniagaan baru dengan membuktikan kau adalah pakar industri. Kami menggunakan LinkedIn untuk membantu anda berinteraksi dengan pelanggan, lalu lintas dan membuat perniagaan baru peluang.

Cara Pemasaran

Cara adalah bukan hanya satu jaringan sosial. Itu adalah sebuah cara baru untuk mendapatkan produk anda menemukan, bersama dan dibeli di web. Sejak dilancarkan 2010, Baru telah menjadi salah satu yang paling kuat di angkatan pemasaran viral. Syarikat-syarikat semua saiz menggunakan Cara untuk mencapai penonton baru, meningkatkan lawatan ke mereka laman web, dan menghasilkan membawa atau jualan runcit.

sosial Kita program pemasaran membina di semua media sosial yang terbaik strategi dan platform untuk berhubungan dengan pelanggan, lalu lintas, dan meningkatkan penjualan.

Lencana Penciptaan & Strategi

Apakah anda ingin untuk menyebarkan kebahagiaan untuk pengguna anda dengan memberikan mereka sesuatu yang relevan atau berguna untuk mereka? Kita membangunkan interaktif lencana yang akan pergi untuk posisi anda sebagai pihak berkuasa dalam bidang dan memiliki hubungan yang jelas-bangunan kelebihan.

Widget Strategi Penciptaan: Kami akan memeriksa laman web anda dan melihat jika anda akan mendapat manfaat dari mana-mana interaktif widget kempen. Ia akan termasuk mengenal pasti yang baik bagi mungkin bekerja untuk anda web, dan kemungkinan untuk kejayaan, dan apa yang pertandingan (atau tidak) lakukan, serta bagaimana anda bisa memperbaiki itu.

reka Bentuk Blog, yang optimum dan/atau Persediaan: Blog set up salah tidak akan menarik pembaca atau membawa anda enjin carian faedah yang anda adalah selepas. Kami membantu anda mencari yang ideal platform blog untuk keperluan anda, membantu anda dalam mengoptimalkan blog anda untuk kejayaan dari awal, dan tunjukkan kamu bagaimana kau boleh memperbaikinya untuk membuat itu untuk membuatnya lebih mudah untuk enjin carian dan para pengguna.

Blog Strategi Penciptaan: Mari kita membantu anda membangunkan blog rencana yang mengukir sebuah ruang untuk diri anda atau jenama korporat yang lebih besar blog suasana. Ia mungkin melibatkan kerajinan konsep untuk blog, menulis siaran ini sendiri, mengajar anda bagaimana anda boleh mengomentari tambahan blog untuk membina kesedaran, dan banyak lagi.

Masyarakat Pelan Bangunan Penciptaan: Kita akan garis apa yang masyarakat bernilai memerhatikan, apa yang pesaing anda lakukan, dan bagaimana untuk sememangnya masukkan orang-orang masyarakat dan membentuk hubungan. Strategi ini juga akan mengajar anda bagaimana anda boleh kenal pasti penting perbualan dalam bidang anda, dan bagaimana, kapan dan untuk siapa anda boleh mendekati.

Masyarakat Pemeliharaan: anda tidak memiliki satu di-rumah kakitangan yang anda bisa agihkan masyarakat bangunan? Tidak ada yang tahu anda industri dan perkhidmatan yang lebih baik daripada anda, tetapi jika anda ingin bantuan, kita boleh melihat masyarakat yang penting untuk anda. Kita akan menjejaki anda pesaing, jenama anda, anda kata kunci, dan apa-apa lagi yang anda tangan kita untuk memantau. Pasukan kami traind untuk proaktif menjawab negatif dan positif menyebut sama. Kami mengkhususkan diri dalam talian pengurusan reputasi, dan orang-orang program sering termasuk inisiatif sosial.

Periksa senarai lengkap kami diperoleh Internet perkhidmatan pemasaran, atau hubungi kami segera untuk melihat bagaimana kita bisa membantu anda jenama atau web.

Tolong hubungi kami di 949-494-0007 dan lihat bagaimana Orange County SEO boleh membantu anda. Kami memberikan wawasan percuma kepada perniagaan anda dan bagaimana Pemasaran Online boleh mengambil perniagaan anda ke tingkat berikutnya.

This content was originally published here.

Translate »