fbpx

dagang Tips untuk Berjaya Cuti Musim

ini pertama bulan November. Anda dagang kedai siap untuk musim liburan? Sekarang adalah waktu untuk mendapatkan anda perniagaan hotel dan memastikan bahawa ia bersedia. Banyak cuti pembeli akan pelanggan yang pertama kali. Anda ingin mereka untuk meninggalkan anda web dengan kesan yang baik, satu yang terus mereka akan kembali untuk lebih. Jadi, dalam usaha untuk membantu anda mencapai anda dalam talian jualan gol, kita berkumpul panel kita sendiri WebDevStudios pakar untuk menawarkan beberapa e-tips untuk berjaya cuti musim. Jangan berlengah-lengah. Bermula di prepping laman web anda hari ini!

Bentuk, SEO, dan Peta… Oh, saya!

“Belanja online adalah pengalaman visual untuk pelanggan anda. Pasti, mereka ingin membaca tentang anda produk butir-butir dan spesifikasi, tetapi ia juga ingin MELIHATNYA. Pastikan anda produk yang disampaikan dalam cahaya yang terbaik mungkin. Ini adalah benar untuk reka bentuk yang mengutamakan pasaran seperti fashion, perhiasan, desain interior, karya seni dan sebagainya. Lebih besar kemungkinan pelanggan adalah untuk membeli produk anda, terutama orang-orang khusus yang, berdasarkan, sebahagian besarnya, bagaimana ia kelihatan.

kau memanfaatkan imej SEO seberapa banyak yang anda mungkin bisa melalui penggunaan kata kunci, teks alternatif, keterangan dan file nama-nama? Juga, banyak orang tidak mengambil langkah ini, tapi mempertimbangkan mengemukakan sebuah Gambar Peta Google Search itu termasuk data meta untuk membantu enjin carian memahami anda imej produk yang lebih baik.”

Imej & Perkapalan Info

“imej yang Baik menjual produk! Imej buruk membuat saya pikir tapak tidak ternama. Dan, pastikan anda perkapalan informasi terkini jadi orang-orang membeli hadiah boleh merasa yakin sesuatu akan tiba dalam waktu selama cuti.”

Keamanan & Keselamatan

“untuk Keselamatan anda web dan data pelanggan harus selalu menjadi prioritas utama. Terutama pada cuti musim sebagai dagang lalu lintas meningkat. Maintainn boleh membantu memastikan laman web anda dan selamat melalui berterusan pemantauan keselamatan dan rajin terbaru yang dilakukan untuk WordPress teras, tema dan terbaik. Maintainn juga boleh membantu melindungi data pelanggan anda dengan melaksanakan matang anda website.”

Lengket & Menjadi Jelas

“Membuat tapak lengket dengan kandungan yang berkaitan dan produk-produk. Halaman produk harus mempunyai gambar yang bagus dan blog harus menarik berita utama. Plus, membuat langkah-langkah seterusnya untuk pelanggan mudah. Jika langkah seterusnya jelas dipanggil keluar, pengguna tidak akan keliru tentang apa yang perlu dilakukan. Sebagai contoh, konsultan tapak harus mempunyai jalan dari sebuah blog pos untuk perkhidmatan, dapatkan di sentuh, dan lain-lain. Apa pun keputusan akhir tindakan, ia perlu jelas ditata untuk pengguna.”

Tetap Licin

“Menyediakan lancar proses keluar dengan tidak ada penangguhan selama pembelian. Dan, pastikan pelanggan tahu maklumat mereka adalah aman dan aman.”

tak Mengubur Link Penting

“link Penting, seperti pilihan atau pengembalian uang atau sesuatu seperti itu, tidak seharusnya terkubur di bawah subnavigation. Pastikan link penting adalah terkenal dan mudah untuk menemukan atau kau akan mendapat banyak pertanyaan.”

Membayar Perhatian untuk Prestasi

“Prestasi adalah penting, terutama pada hari libur ketika tapak lalu lintas yang akan menjadi yang tertinggi yang paling dagang tapak akan pernah melihat. Dibandingkan tahun lalu lintas, kita bisa mengharapkan lebih dari 50% dari semua cuti jualan terjadi dalam talian. Miskin prestasi tapak akan menyebabkan pengunjung untuk mencari tempat lain untuk membuat mereka pembelian.”

Jadi jangan sakit-bersedia ini musim liburan. Menangani tips ini dan anda akan menemukan anda dagang web menikmati beberapa selamat hari jualan dan keuntungan. Untuk lebih lanjut dan bimbingan, baca blog post “yang Menyediakan Anda dagang Kedai untuk Cuti,” oleh Chris Lema.

Memerlukan bantuan dengan anda dagang laman web? Menghubungi kami hari ini.

Translate »