fbpx

Mengambil Uang Saya! dagang Tips untuk Memproses Bayaran

Di 2019, ada pilihan yang lebih banyak daripada yang pernah untuk memproses bayaran secara online. Ada benar-benar ada alasan untuk menawarkan anda dagang pelanggan shady checkout pengalaman. Tidak lagi tidak perniagaan online perlu sebuah perusahaan besar untuk menyampaikan licin checkout pengalaman pengguna (BELUM). Hari ini adalah gerbang pembayaran penuh dengan lonceng dan peluit dan tersedia untuk semua perniagaan yang berbeza bentuk dan ukuran.

Jika kau data nerd, anda tidak akan kecewa dengan hari ini pilihan untuk memproses bayaran. Pemuka memberi online pemilik kedai wawasan ke dalam data pelanggan cara yang baru dan menarik. Apakah anda mempunyai ide produk yang anda ingin menjual atau sisi-hiruk-kau tahu akan mengambil off? Kemudian anda pasti harus terus membaca untuk beberapa e-tips dan maklumat pada memproses bayaran.

Gerbang Pembayaran vs Bayaran Perkhidmatan

Saat kebanyakan orang berpikir PayPal, mereka mungkin tidak mempertimbangkan berapa banyak langkah-langkah pergi ke berjaya transaksi online. Banyak pengesahan perlu untuk mengambil tempat sebelum uang berpindah tangan, dan itu adalah hal yang baik bagi semua orang. Orang-orang yang menjalankan kedai online ingin pastikan semua transaksi yang selamat dan tersulit, dan itulah di mana pembayaran gerbang masuk.

gerbang pembayaran adalah perkhidmatan yang mengendalikan kebenaran bayaran secara online pedagang. Ini adalah biasanya dilakukan melalui syarikat pihak ketiga, yang mengkhususkan diri dalam jenis transaksi.

Dalam artikel ini, kita akan kebanyakannya berbincang pembayaran penyedia layanan (PSP). Psp menggunakan gerbang pembayaran, tetapi sering menambah lapisan perkhidmatan yang berguna untuk para saudagar pemilik laman web. Perkhidmatan boleh termasuk perlindungan penipuan, pemprosesan kad kredit, label percetakan, data analisis, faktur dan lebih.

Jalur, PayPal, dan Authorize.net tetapi beberapa puluhan Psp untuk memilih dari. Anda akan benar-benar ingin untuk menggali dalam dan melihat apa yang sesuai dengan anda syarikat model perniagaan yang terbaik. Bentuk pembayaran terdiri dari kad kredit/debit untuk transfer bank dan Koleksi.

Ia pergi tanpa berkata bahawa apabila ia datang untuk syarikat anda reputasi, itu penting bahwa kau mengurangkan pendedahan anda untuk kewangan liabiliti apabila memproses bayaran. Mungkin ada apa-apa yang akan membuat marah satu pelanggan lebih cepat daripada kehilangan, atau dilihat kehilangan, wang. Jika, untuk beberapa alasan, ada masalah dalam sebuah transaksi (dan banyak hal yang boleh pergi salah), anda boleh beralih kepada anda trusty dashboard dan akar dalam masalah. Secara pribadi, aku percaya setelah tahap itu kawalan dan ketenangan fikiran bernilai perkhidmatan bayaran sendirian.

Bagaimana Bayaran yang Diterima Melalui Gerbang Pembayaran?

Ini adalah gambaran umum, tapi ketika pelanggan bersedia untuk meletakkan satu perintah, mereka data dienkripsi dan dihantar. Data yang biasanya dikirim langsung ke PSP, sama sekali tanpa melalui web peniaga. Sekali pelanggan data perintah diterima, kebenaran proses ini dijalankan dengan berkaitan perusahaan kartu kredit atau bank. Selepas institusi kewangan telah diberi kuasa untuk membeli pembayaran pembekal gerbang, anda kedai online portal akan menerima sebuah update membiarkan anda tahu bahawa pembayaran telah diberi kuasa.

saudagar (anda dalam hal ini), kemudian akan menyelesaikan apa-apa tinggal keperluan termasuk persediaan barang-barang untuk penghantaran atau penghantaran produk jika ia adalah satu perkara digital. Selepas semua ini telah mengambil tempat, anda PSP akan mengesahkan bahawa langkah-langkah yang diperlukan telah disahkan. Anda boleh kemudian tanda transaksi siap. Di belakang tabir, akhir langkah-langkah yang diambil untuk pertukaran dana, dan seluruh proses biasanya selesai dalam tiga hari. Bilas dan ulangi.

Berapa Banyak Yang Perkhidmatan Yuran?

kadar Yang kompetitif, tetapi penyedia layanan akan sering mengenakan peratusan dan satu set transaksi bayaran. Pada masa penerbitan ini, Jalur, untuk contoh, tuduhan 2.9% ditambah $0.30 setiap transaksi yang berjaya. PayPal bayaran yang sama. Kadar antarabangsa akan berubah dan mungkin meningkat jauh di kos.

Kau Ada laman web WordPress?

Ada alasan mengapa WordPress tapak akaun selama 33% dari internet. WordPress telah pengikut setia, untuk sedikitnya. Ia mudah, kuat, dan sangat disesuaikan. WordPress plugin terkenal karena mereka mudah untuk memasang dan mereka biasanya tetap up-to-date dengan pembangun. Mengemas plugin anda adalah semudah menekan butang, dan boleh dijadualkan untuk kemas kini automatik. Dan, jika anda tidak mahu untuk mengendalikan kemas kini diri sendiri, anda sentiasa boleh beralih kepada kami penyelenggaraan dan pasukan sokongan di Maintainn. Ingin mendapatkan kedai online anda dari tanah dengan cepat dengan perkhidmatan pembayaran pembekal yang sempurna untuk anda? Kami pikir WordPress adalah cara untuk pergi.

Adalah Produk yang Digital atau Fisik?

Produk Digital

Mudah Turun Digital (PED) adalah cara yang baik untuk mengurus anda jualan. Sama ada kau seorang penulis, musisi atau jurugambar, Mudah Turun Digital yang telah anda dilindungi. Hampir mana-mana fail digital jenis atau format boleh dijual melalui PED, tapi secara umumnya, jika anda boleh naik ke WordPress’ Media Perpustakaan, kau boleh menjualnya melalui ini pasangkan. Jika WordPress menyekat file anda jenis, ada pihak ketiga hosting pilihan yang ada melalui Amazon S3 dan Drive. Berikut adalah daftar file jenis yang WordPress menyokong. Seperti yang anda lihat, pilihan yang hampir tak terbatas.

Produk Fizikal

Jika kau menawarkan produk fizikal pada anda dagang, maka anda mungkin ingin mempertimbangkan WooCommerce. “Woo” adalah pergi ke WordPress pasangkan untuk jualan fizikal. Ia mengintegrasikan dengan banyak pemain utama dalam perkhidmatan pembayaran pembekal ruang dan boleh cepat dikonfigurasi dengan keperluan anda. Sangat disesuaikan, ia akan berada di sana untuk anda seperti yang anda skala anda syarikat dan meraih dolar besar.

Mari kita Lakukan Ini Bersama-sama

Mempunyai besar e-pelan tetapi pikir kau akan membutuhkan beberapa bantuan pakar? Seperti yang anda tahu, di WebDevStudios, kita peminat besar WordPress dan dagang. Pelanggan kami cinta mereka, juga. WebDevStudios menyediakan akhir-akhir WordPress peluang dari strategi dan merancang untuk web reka bentuk dan pembangunan, serta data penuh migrasi, banyak API integrasi, berskala, prestasi, dan jangka panjang bimbingan dan penyelenggaraan. Hubungi kami dan mari kita berbincang anda dagang projek dan pembayaran yang memproses penyelesaian yang terbaik untuk perniagaan anda.

post Mengambil Uang Saya! dagang Tips untuk Memproses Bayaran yang muncul pertama pada WebDevStudios.

Translate »