fbpx

e-Tips Hitam jumaat & Cyber November • Pagely®

Hitam jumaat telah tradisinya menandai permulaan cuti musim membeli-belah, tetapi dalam beberapa tahun kebelakangan ini menghabiskan telah mengambil menyelam sebagai pengguna pesek fizikal kedai untuk berbelanja online. Sebenarnya, dua-pertiga dari Amerika mencari cuti membeli-belah tekanan dan agak sekop salju, melawat mereka di-undang-undang, pergi ke dokter gigi, teks bos mereka atau bahkan pergi ke DMV dari pertempuran dengan cuti membeli-belah ramai.

Jadi itu tidak mengejutkan bahwa setengah dari Amerika, dan bahkan lebih Milenium (59%), buat percutian mereka membeli-belah saat pesta-menonton TV.

Ya, internet telah membuatnya benar-benar mudah untuk menghindari keramaian, kesesakan lalu lintas dan bahkan the mob-seperti mentalitas orang berkelahi atas barang-barang di kedai-kedai yang asalnya memberi Hitam jumaat namanya. Jadi di sini kita memberi anda diambil tindakan dagang tips untuk mengendalikan jumaat Hitam dan Cyber November. Hal ini tidak terlalu terlambat untuk mendapatkan pegangan di atasnya!

Apakah Cyber November?

Dengan pengenalan Cyber isnin pada tahun 2005 sebagai online counter untuk Hitam jumaat, lebih masa penjual telah bertukar panjang akhir pekan ke empat hari promosi, dan telah berubah menjadi Hitam “November”, bulan dan diskaun dalam membawa-up untuk Natal, bukannya satu hari untuk membeli-belah.

Dan ia masuk akal untuk penjual — bulan seluruh membeli-belah, bukannya satu insanely sibuk hari, memudahkan tekanan diletakkan pada kakitangan, sistem dan proses, dan mewujudkan tingkap yang lebih besar untuk memandu aktiviti pengguna.

Jadi, apa artinya ini bagi anda kedai online? Nah, jika anda belum mulai menampung spike dalam pembelian benar-November dan yang paling sibuk dan yang paling menguntungkan masa tahun untuk dagang, sekarang saatnya untuk mulai.

Menurut National Runcit Persekutuan, 20% untuk 40% tahunan jualan yang kecil dan sederhana penjual mengambil tempat dalam masa dua bulan terakhir tahun. Apa yang lebih, ini bercuti tahun dagang jualan meramalkan untuk berkembang dengan 15.8%.

Dengan itu dalam pikiran, di sini adalah lapan-dos anda harus memeriksa seperti yang anda bersedia anda untuk cuti musim.

Perancangan adalah Kunci

Ada yang lebih untuk mendapatkan laman web anda bersedia untuk cuti musim daripada menambah cuti bentuk bersorak untuk anda web. Ada benar-benar banyak untuk mempertimbangkan dan yang penting adalah perancangan awal dan berpegang kepada jadwal.

Ketika kau sibuk dengan hari-hari perniagaan anda, apa dengan urusan produk dan penghantaran, pemasaran, dan pelanggan layanan, itu mudah untuk kehilangan trek hari-hari, dan mempunyai rancangan permainan yang akan membuat semua perbedaan dalam Cyber November, hari jumaat Hitam dan baki tahun.

Sekarang, ambil pulpen dan kertas, atau kebakaran kegemaran anda catatan aplikasi. Berikut adalah beberapa hal yang anda perlukan untuk mempertimbangkan, jadi mencatat anda sebagai jawapan ini akan menjadi senarai:

akan Datang, ambil kalendar dan tanda ke bawah tarikh anda ingin memeriksa barang-barang yang telah anda berkata kepada anda untuk melakukan senarai. Jangan lupa untuk tanda tarikh dan masa untuk apabila anda perlu untuk memiliki hal-hal seperti reka bentuk dan imej siap, dan ketika anda mulai untuk menjalankan kampanye pemasaran.

Update Tapak Anda

Ia adalah penting untuk memberi ulasan laman web anda dan bekerja di luar apa-apa perubahan yang diperlukan lebih awal seperti beberapa hal tidak akan ragu-ragu perlu pembangun dan mengambil waktu untuk melaksanakannya.

Mari kita mulai dengan beberapa produk halaman peningkatan:

Beberapa penambahbaikan teknikal — jika anda tidak sudah ada ciri-ciri pada anda dagang laman — termasuk:

Adalah Tapak Anda Bergerak Mesra?

Google search pertanyaan untuk produk di telefon bimbit melepasi desktop mencari untuk pertama kali, tahun lalu. Apa artinya itu? Artinya, jika kau tidak melaksanakan “mobile pertama” pendekatan ke kedai membeli-belah pengalaman, potensi pelanggan yang mempunyai waktu yang sulit menggunakan tapak anda akan membeli-belah di tempat lain.

Menurut PayPay, bergerak membeli-belah menyumbang ketiga Syukur &amp Hitam jumaat jualan di 2016. Selanjutnya, Lm Digital Pandangan 2016 Cuti Hasil laporan menunjukkan bahwa dari 1 November untuk 31 disember 2016:

Ketika komputer masih yang paling popular peranti untuk belanja online, mudah alih tidak jauh di belakang. Seperti yang saya sebutkan lebih awal, kedua-dua-pertiga dari Amerika mencari cuti ramai tertekan dan setengah lakukan membeli-belah mereka online sambil menonton TV. Ada juga statistik menunjukkan bahwa 20% dari pembeli telah berbelanja online dari mereka mandi atau di dalam mobil mereka.

Sebagai angka-angka ini menunjukkan, pengguna ingin keselesaan dapat membeli-belah di mana mereka seperti, ketika mereka suka. Kedai-kedai dalam perlu untuk sepenuhnya merangkul fakta ini dan memastikan pengguna boleh lihat mereka dagang laman menggunakan apa-apa alat-alat.

Jadi, jika anda tidak melakukannya, periksa web alih-keramahan dengan Google.

Menyelesaikan Pengiriman dan Kembali

terbesar kesulitan untuk pengguna selepas cuti musim ketika kembali hadiah adalah masa yang digunakan memikirkan kembali proses, menurut PayPal. Jadi membuatnya mudah untuk anda pelanggan dan memastikan anda kembali dasar adalah kristal yang jelas dan mudah untuk mencari di web.

Mempertimbangkan melanjutkan masa yang dibenarkan untuk pelanggan untuk kembali barang-barang. Pada hari libur ketika orang-orang membeli hadiah untuk Natal, dan sering membeli barang-barang sebagai awal bulan September, lebih banyak masa diperlukan untuk kembali yang tidak diinginkan hadiah.

Ia juga merupakan ide yang baik untuk mendapatkan berhubung dengan anda perkapalan penyedia dan memeriksa mereka nantikan penghantaran kali pada bulan November dan disember dan menerbitkan ini maklumat di khusus “Perkapalan dan Penghantaran” halaman di laman web anda, kerana ia di checkout. Kerana apabila seseorang membeli hadiah untuk seorang yang tersayang, setelah ia diserahkan pada masa adalah penting.

Ujian Tapak Anda

tak Ada yang suka menunggu di sekitar untuk perlahan tapak untuk beban. Menurut Kissmetrics:

Imbasan anda laman web alat prestasi seperti Google + Pandangan, atau GTmetrix boleh membantu anda untuk mengidentifikasi apa-apa aspek tapak anda yang perlu memperbaiki, seperti mengoptimalkan imej atau membersihkan pangkalan data anda.

Di atas itu, ia adalah penting tapak anda adalah bebas dari kesalahan karena tidak ada yang akan untuk membunuh perniagaan anda lebih cepat daripada seorang pelanggan yang mengalami ralat atau tapak anda akan turun pertengahan pembelian. Jadi lihat perkhidmatan seperti Belalang yang boleh kawanan anda laman web dengan jutaan pengguna serentak dan ujian pelayan anda prestasi.

Jika pelayan anda melakukan teruk, ia adalah masa untuk berfikir tentang peningkatan bandwidth anda atau switching untuk hosting baru syarikat.

Membuat Pemasaran Kalendar

Kita secara ringkas menyentuh pemasaran lebih awal, tetapi mari kita pergi ke lebih detail di sini. Pikirkan dan peta berapa banyak yang anda mahu untuk berbelanja di iklan, seperti Facebook dan Google Adwords, serta kandungan bagi media sosial yang lain saluran, artikel blog, hadiah panduan, pop-up dan e-mel kempen pemasaran.

Pelan keluar kandungan anda untuk setiap saluran, serta apa-apa salinan dan citra anda mungkin perlu membuat dan review untuk kempen pemasaran anda.

Jika kau tidak yakin di mana untuk tinggal dengan anda cuti pemasaran, lihat BigCommerce adalah 49 Tips & Strategi untuk Berjaya Cuti Kempen Pemasaran. Ia penuh dengan idea-idea dari kebaikan.

Ada pasti banyak untuk mengatur! Jadi membuat sebagian besar alat suka poker perancangan untuk membantu anda menggambarkan apa yang perlu anda lakukan dan jangan lupa untuk rujuk kembali ke rencana anda sebagai November pendekatan untuk memastikan kau tetap di trek.

Tambah Bersorak untuk Anda Tapak

Cheesy jatuh salji? Ya, mungkin jangan lakukan itu. Ada cara lain anda bisa menambah perayaan sentuh untuk anda dagang laman.

Mempertimbangkan menawarkan hadiah kad kepada pelanggan anda, menambah sedikit sihir cuti untuk anda logo, memaparkan Krismas dalam kepala anda, atau bahkan berubah latar belakang tapak anda.

Trek dan Mengukur

Ada satu hal terakhir yang anda perlu mempertimbangkan November sebelum hits: melacak dan mengukur semua kerja anda telah dimasukkan ke dalam persediaan untuk cuti.

pastikan anda telah berkata Analisis Google kempen pautan kepada semua pemasaran anda kempen jadi, anda dapat mengukur keberkesanannya dan memantau seluruh halaman laman web anda jadi kau bisa menentukan apa yang tren.

Pelacakan anda kemajuan tahun ini juga akan menempatkan anda dalam kedudukan yang baik untuk tahun depan adalah liburan musim seperti yang anda akan mempunyai semua data yang kau perlukan untuk membuat keputusan tentang hari-hari anda menolak promosi, apabila ada mungkin menjadi peningkatan dalam lalu lintas untuk tapak anda, dan ketika akan ada pancang di jualan.

Mempunyai Diri anda Sangat Sibuk hari Natal

Bersiap-siap untuk Cyber November akan melibatkan banyak pekerjaan, tetapi dengan beberapa perancangan yang lebih awal, terbaru untuk anda tapak dan kuat pelan pemasaran, kau akan habiskan tahun dengan kuat jualan dan bahagia pelanggan.

Jadi, jika kau tak mulai persediaan untuk musim liburan, mulai sekarang dan membuat ini yang terbaik tahun lagi untuk perniagaan anda dan membuat yang paling paling menguntungkan masa tahun untuk dagang.

pos Ini milik kita WooCommerce Panduan kandungan hub dengan catatan lain, halaman, dan kes kajian.

Jelajah kami WooCommerce Panduan kandungan hub.

Jenni McKinnon

penulis, editor salinan, pembangun web, konsultan, tentu pengajar dan pengasas

Translate »